Новий сміливий Toyota C-HR: концепт-кар на дорозі
Новий сміливий Toyota C-HR: концепт-кар на дорозі
• Виразний купеподібний силует і вишукане виконання створюють враження концепт-кара на дорозі.
• Спроєктований та вироблений у Європі для європейських клієнтів.
• Сучасний дизайн салону поєднує інтуїтивно зрозумілу функціональність і комфорт преміумкласу.
• Одна з перших моделей Toyota в аспекті екологічності завдяки широкому використанню матеріалів, виготовлених із вторинної сировини, і впровадженню нових виробничих процесів для зменшення маси та скорочення викидів вуглекислого газу.
• Електрифікована лінійка представлена моделями: 1,8- та 2,0-літрові двигуни з гібридною силовою установкою, 2,0-літровий двигун з гібридною силовою установкою та повним приводом (AWD-i) і 2,0-літровий двигун із Плаг-ін гібридною силовою установкою.
Новий Toyota C-HR поєднує виразний дизайн, неперевершену керованість і провідну у своєму класі паливну ефективність, відповідаючи очікуванням європейських клієнтів щодо преміальної якості та екологічності. Створений відповідно до філософії «Концепт-кар на дорозі», він зберіг свою впізнаваність і став більш інноваційним.
Купеподібний силует, притаманний попередньому поколінню, підкреслений чіткими лініями та має витончений дизайн нового рівня. З моменту представлення автомобіля у 2017 році було продано понад 840 000 екземплярів Toyota C-HR, що зробило модель проривною для бренду і залучило аудиторію, яка захоплюється неординарним дизайном, неперевершеним характером водіння і відмінною якістю виконання.
Новий Toyota C-HR розроблений відповідно до очікувань європейських споживачів з акцентом на дизайн та інновації і з урахуванням отриманих даних у режимі реального часу від водіїв з усього континенту.
Елементи преміальності, такі як висувні дверні ручки, динамічна 64-колірна ілюмінація в салоні й панорамний дах, є частиною персоналізованого досвіду, де клієнт перебуває у центрі уваги.
Новий Toyota C-HR дарує враження захвату від водіння та забезпечує можливість їзди на електротязі завдяки інноваційним технологіям і комплексним оновленням динаміки автомобіля.
Автомобіль обладнано потужнішою та ефективнішою гібридною силовою установкою 5-го покоління.
Окрім покращеної продуктивності, новий Toyota C-HR зменшує вплив на довкілля завдяки використанню матеріалів, виготовлених із вторинної сировини, та застосуванню новітніх технологій, що забезпечують зменшення ваги автомобіля і скорочення викидів CO2 під час виробництва.
ПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД
Новий Toyota C-HR розроблений, щоб забезпечити зручний та інтуїтивно зрозумілий досвід користування для клієнтів, які очікують від автомобіля нових цифрових можливостей. Усе починається ще до того, як клієнт сідає в автомобіль.
Новий Toyota C-HR «вітається» з водієм, коли той наближається до авто, увімкненням фар. Попередньо збережені налаштування положення сидіння, дисплея приладів і мультимедіа застосовуються автоматично.
Також у новому Toyota C-HR доступна унікальна у своєму класі функція автоматичного паркування, що дозволяє водію вийти й дати команду автомобілю автоматично заїхати на паркувальне місце. Всередині автомобіля вперше доступна система ілюмінації, що підтримує широкий діапазон кольорів — 64 відтінки.
Протягом дня відтінки ілюмінації змінюються щогодини — від яскравих ранкових до спокійних вечірніх. Обравши одну із 14 запрограмованих тем, можна задати настрій кожній подорожі. Ілюмінація також синхронізована з системою кондиціювання, коли застосовуються більш теплі кольори при нагріванні салону або холодніші, коли температура знижується. Якість повітря поліпшується завдяки технології nanoeX™, що розсіює мікроскопічні краплі води, очищуючи повітря й усуваючи алергени і неприємні запахи, водночас зволожуючи шкіру пасажирів. Більшість версій Toyota C-HR оснащено абсолютно новою 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів, хоча в деяких версіях на деяких ринках також пропонується 7-дюймовий кольоровий дисплей. Пріоритетною для розробників була чіткість відображення важливої інформації, такої як швидкість і налаштування систем допомоги водієві.
Панель приладів можна персоналізувати відповідно до вподобань, обравши одну з тем дисплея — Casual, Smart, Tough, Sporty — та трьох варіантів інтерфейсу. Все робиться інтуїтивно, одним дотиком до елементів контролю на кермі. Підключені інтерактивні мультимедійні можливості доступні завдяки системі Toyota Smart Connect, яка оснащена вбудованим голосовим асистентом і бездротовим підключенням до смартфона через Apple CarPlay або Android Auto. Також, залежно від комплектації, доступний 8- або 12,3-дюймовий сенсорний екран.
ЕКОЛОГІЧНЕ ЛІДЕРСТВО
Новий Toyota C-HR є «екологічним» лідером у модельному ряді Toyota. Він встановлює нові стандарти екологічності, скорочення викидів і використання матеріалів, виготовлених із вторинної сировини.
Порівняно з попереднім поколінням, у новому Toyota C-HR використовується вдвічі більше переробленого пластику, який тепер міститься у понад 100 різних елементах. Із них 19 елементів щонайменше на 80% складаються з виготовленого із вторинної сировини матеріалу. Крім пластикових деталей салону та килимків із перероблених матеріалів, уперше для Toyota матеріал оздоблення сидінь виготовлений із перероблених пластикових пляшок. Тести та випробування підтвердили, що зовнішній вигляд, відчуття та довговічність перероблених матеріалів нового Toyota C-HR такі ж чи кращі, ніж із первинної сировини.
Також компанія досягла значного додаткового скорочення викидів CO2 під час виробництва. Цьому сприяє новий процес фарбування деталей бампера, в якому використовується фарба на водній основі для зниження впливу на довкілля в межах автоматизованого процесу, що також використовує менше матеріалу загалом.
Крім того, Toyota повністю відмовилася від нанесення фарби на сім деталей (проти трьох у попередньому поколінні) завдяки розширеному використанню технології забарвлення у формі. Згідно з цією технологією, колір наноситься безпосередньо під час лиття під тиском, що забезпечує глянцеву поверхню та скорочує викиди CO2 на 50% порівняно з традиційним методом фарбування.
Заміна натуральної шкіри на синтетичний матеріал при виробництві оздоблення керма дозволила знизити викиди CO2. Цей новий матеріал забезпечує кращий зовнішній вигляд, ніж натуральна шкіра, і входить до стандартної комплектації усіх версій.
Завдяки інноваційному дизайну та технологіям було зменшено масу окремих деталей. Це дозволило підвищити економію пального та знизити негативний вплив на довкілля.
Вперше в Європі при виробництві центральних стійок кузова нового Toyota C-HR використовується високоміцна сталь (2 000 МПа). Це забезпечує дуже високий опір крученню, одночасно знижуючи масу компонентів на 3,5 кг, і усуває необхідність точкового зварювання. Це також скорочує викиди CO2 на 10% під час виробничого процесу.
МОДИФІКАЦІЇ PREMIERE EDITION
Нова лінійка Toyota C-HR включає дві модифікації Premiere Edition, що демонструють найвищий рівень оснащення та стилю. Обидві в стандартній комплектації поставляються у новому кольорі bi-tone+.
Bi-tone+ передбачає використання виразних чорних елементів на бічних порогах і даху, що справляє враження нижчої лінії даху. Ці елементи об'єднуються в задній тричетвертній секції, надаючи цій частині автомобіля потужного вигляду, а також підкреслюючи світлодіодні ліхтарі та підсвічений логотип.
GR SPORT Premiere Edition оснащений частотно-чутливою технологією (FSC) та вражаючими 20-дюймовими колесами, що забезпечує оптимальну керованість, адаптовану до дорожніх умов. До того ж динамічні амортизатори знижують шум від руху та вібрацію.
Окрім фірмового кольору Precious Silver, модифікація вирізняється GR-елементами. Це мотив G-mesh на радіаторній решітці, емблеми GR, спортивні передні сидіння з тисненим логотипом GR, а також орнамент Liquid Black на центральній консолі. У комплект входить аудіосистема JBL преміумкласу.
Версія High Premiere Edition вирізняється сміливим фірмовим кольором Sulphur, який підкреслюється контрастною прострочкою Sulphur на сидіннях із синтетичної шкіри. До стандартної комплектації також входить проєкційний дисплей.
Незалежно від комплектації, новий Toyota C-HR подарує відчуття стилю, забезпечить разючу продуктивність й ефективність. Європейські клієнти зможуть обрати свою модифікацію з широкої лінійки вже наприкінці 2023 року. На ринку України нова модель очікується у 2024 році.