799_4_customer_service_header_tcm_600_555
Служба по работі з клієнтами

Однією з переваг купівлі автомобіля в офіційній дилерській мережі Тойота є клієнтська служба компанії.

Представники клієнтської служби Toyota завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами на всіх етапах  придбання та користування автомобілем, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.

Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. В дилерському центрі Тойота Центр Кременчук працюює представники цієї служби. У своїй діяльності спеціаліст по роботі з клієнтами опирається не лише на досвід роботи клієнтської служби офіційного дистриб’ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й на багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».

Основні напрямки діяльності клієнтської служби:

  • робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
  • дослідження рівня задоволеності клієнтів;
  • підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistance та Toyota Assistance Plus.

Файли для завантаження

Брошура про програму Toyota Assistance

Брошура про програму Toyota Assistance Plus (pdf)

Якщо у вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями та пропозиціями щодо покращення роботи нашого дилерського центру залиште повідомлення через форму зворотного зв’язку.

У бідь-якій ситуації, що потребує вирішення, зверніться до нашого спеціаліста клієнтської служби

 

Тел. 0669007999

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля