Завантажити прайс з цінами

Для уточнення інформації по цінам, звертайтеся до консультантів Тойота Центр Кременчуг. Контакти

Land Cruiser Prado. Його не спинити, проїде скрізь!

Сучасний Land Cruiser Prado, що належить до 150 серії, став наслідком невтомної праці найкращих конструкторів компанії «Тойота» протягом останніх 60 років. На цьому автомобілі ви зможете вирушити із самісінького центра міста у найвіддаленіші райони у сільській місцевості стильно та з комфортом. Його сучасне зовнішнє оформлення поєднано з напрочуд міцною та витривалою системою повного приводу. У чудово оформленому салоні передбачено можливість складати задні сидіння, завдяки чому Prado має неабияку універсальність у використанні.

Інформаційна брошура

Завантажте iнформаційну брошуру Land Cruiser Prado у форматі PDF

Завантажити

Брошора аксесуарів

Завантажте брошуру аксесуарів у форматі PDF

Завантажити

Розрахувати кредит

Ви можете придбати автомобілі Toyota в кредит

Перейти

Тест-драйв

Записатися на пробну їзду Toyota Land Cruiser Prado

Записатися

Фотодобірка


Оберіть колір автомобіля


Новий Toyota Land Cruiser Prado

Варіанти комплектації Land Cruiser Prado

Base
  • 17-дюймові легкосплавні диски (6 спиць)
  • Рефлекторні фари з галогеновими лампами ближнього світла
  • Бічні підніжки чорного кольору
  • Чотириспицеве кермо зі шкіряним оздобленням
  • Дзеркало зворотного огляду звичайне
  • Карти дверей, оздоблені тканиною
  • Оббивка сидінь з тканини
  • Інформаційно-розважальна система Toyota Touch 2 з сенсорним екраном з діагоналлю 17,8 см (7 дюймів)
Comfort
  • 17-дюймові легкосплавні диски (6 спиць)
  • Карти дверей, оздоблені тканиною покращеної якості
  • Транспондерна система відкривання дверей та пуску двигуна
  • Підігрів передніх сидінь
  • Оббивка сидінь з тканини покращеної якості
Elegance
  • 17-дюймові легкосплавні диски (6 спиць)
  • Світлодіодні денні ходові вогні
  • Фари зі світлодіодними лампами ближнього світла
  • Карти дверей, оздоблені комбінованою шкірою
  • Оббивка сидінь з комбінованої шкіри
Prestige
  • 18-дюймові легкосплавні диски (6 подвійних спиць)
  • Світлодіодні денні ходові вогні
  • Фари зі світлодіодними лампами ближнього світла
  • Система освітлення дороги до дому - Follow me home
  • Вікна задніх дверей та дверей багажного відділення тоновані
  • Бічні підніжки зі сріблястою окантовкою та підсвіткою
  • Дзеркало зворотного огляду з електрохромним покриттям (автоматичне затемнення)
  • Внутрішні ручки дверей хромовані
  • Карти дверей, оздоблені комбінованою шкірою
  • Оббивка сидінь з комбінованої шкіри
  • Система динамічної стабілізації підвіски (KDSS)
Premium
  • 18-дюймові легкосплавні диски (6 подвійних спиць)
  • Можливість огляду навколо автомобіля через зовнішні відеокамери
  • Чотириспицеве кермо зі шкіряним оздобленням та декоративними вставками, що імітують дерево
  • Карти дверей, оздоблені комбінованою шкірою
  • Оббивка сидінь з комбінованої шкіри
  • Адаптивна підвіска з регулюванням жорсткості (AVS)
  • Система допомоги під час руху бездоріжжям (Crawl Control)
  • Інформаційно-розважальна та навігаційна система Toyota Touch & Go 2 з сенсорним екраном з діагоналлю 17,8 см (7 дюймів)
  • Відеосистема Multi-terrain Monitor (чотири відеокамери: фронтальна, у бічних дзеркалах та позаду)

Габарити

Технічні характеристики

2,7 л VVT-i (163 к. с.)

4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.)

2,8 л D-4D (177 к. с.)

Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Тип бензиновий, чотиритактний, з поздовжним розташуванням бензиновий, чотиритактний, з поздовжним розташуванням дизельний, чотиритактний, з турбонаддувом та інтеркулером, з поздовжним розташуванням
Кількість та розташування циліндрів 4, рядно 6, V-подібно 4, рядно
Клапанний механізм 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) та електронною системою зміни фаз газорозподілу VVT-i, ланцюгова передача 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) та електронною системою зміни фаз газорозподілу Dual VVT-i, ланцюгова передача 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), пасова передача
Робочий об’єм, см³ 2694 3956 2755
Система живлення розподілене впорскування з електронним керуванням розподілене впорскування з електронним керуванням паливна система високого тиску (Common Rail)
Діаметр циліндра та хід поршня, мм 95,0×95,0 94,0×95,0 92,0×103,6
Ступінь стиснення 10,2:1 10,4:1 15,6:1
Максимальна потужність, кВт при об./хв. 120/5200 207/5600 130/3400
Максимальна потужність, к. с. 163 282 177
Максимальний крутний момент, Н·м при об./хв. 246/3900 387/4400 450/1600-2400
Код двигуна 2TR-FE 1GR-FE 1GD-FTV
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Рекомендоване пальне бензин з октановим числом 95 або вище бензин з октановим числом 95 або вище ДП з цетановим числом 48
У місті, л/100 км -- 14,5 9,2
За містом, л/100 км -- 8,4 6,3
Змішаний цикл, л/100 км 11,7 10,6 7,4
Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (у місті), г/км -- 338 242
Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (за містом), г/км -- 195 166
Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (змішаний цикл), г/км 292 248 194
Екологічний стандарт Euro 5 Euro 5 Euro 5
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Привод Постійний повний з дифференціалом підвищеного тертя TORSEN™ (LSD)
Тип КПП автоматична шестишвидкісна автоматична шестишвидкісна автоматична шестишвидкісна
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Максимальна швидкість, км/год 160 175 175
Розгін з місця до 100 км/год, с 13,9 8,8 12,7
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Тип шестірня—рейка з гідравлічним підсилювачем шестірня—рейка з гідравлічним підсилювачем шестірня—рейка з гідравлічним підсилювачем
Передаточне число 18,4:1 18,4:1 18,4:1
Число обертів керма від упора до упора 3 3 3
Найменший радіус повороту по колії зовнішнього колеса, м 5,85,8 5,8
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Передня підвіска незалежна, пружинна, на здвоєних паралельних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска залежна, з чотирма поздовжніми та однією поперечною тягою, на пружинах або з пневмоелементами
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Передні гальма дискові вентильовані дискові вентильовані дискові вентильовані
Задні гальма дискові вентильовані дискові вентильовані дискові вентильовані
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Ємкість паливного бака, л 87 87 87
Максимальна (повна) маса, кг 2850 2900 2990
Споряджена маса, кг 2095 2145 2205
Довжина, мм 4780 4780 4780
Ширина, мм 1885 1885 1885
Висота, мм 1890 1890 1890
Колісна база, мм 279027902790
Ширина передньої колеї, мм 1585 1585 1585
Ширина задньої колеї, мм 1585 1585 1585
Об’єм багажника, л 621/1934 621/1934 621/1934
Звис попереду, мм 915 915 915
Звис позаду, мм 1215 1215 1215
Мінімальний дорожній просвіт (кліренс), мм 215215215
Характеристики двигуна 2,7 л VVT-i (163 к. с.) 4,0 л V6 Dual VVT-i (282 к. с.) 2,8 л D-4D (177 к. с.)
Розмір колісних дисків 17 дюймів 17 дюймів 17 дюймів
Розмір шин 265/65R17 265/65R17 265/65R17

Легкосплавні колісні диски

18-дюймові легкосплавні диски (6 подвійних спиць)

Денні ходові вогні

Світлодіодні денні ходові вогні

Фари

Фари зі світлодіодними лампами ближнього світла

Follow me home

Система освітлення дороги до дому - Follow me home Ця система надзвичайно зручна в темну пору доби. Ближнє світло залишається увімкнутим після зупинки двигуна і автоматично гасне через 30 секунд.

Радіаторна решітк

Радіаторна решітка хромована

Бічні дзеркала

Електропривод складання бічних дзеркал зворотного огляду

Відеокамера зворотного огляду

Відеокамера зворотного огляду Завдяки відеокамері, встановленій у задній частині автомобіля, вам буде набагато легше здавати назад. Сигнал від відеокамери виводиться на кольоровий екран, завдяки чому ви зможете уникнути наїзду на перешкоди.

Датчики паркування

Датчики паркування попереду

Датчики паркування

Датчики паркування позаду

Датчик освітлення

Датчик освітлення Датчик відслідковує зміни інтенсивності освітлення та автоматично вмикає або вимикає фари у разі його зміни.


Кермове колесо

Чотириспицеве кермо зі шкіряним оздобленням та декоративними вставками, що імітують дерево

Круїз-контроль

Круїз-контроль

Оздоблення центральної консолі

Оздоблення центральної консолі декоративними вставкам, що імітують червоне дерево

Клімат-контроль

Клімат-контроль (кондиціонер повітря та обігрівач салону з автоматичним регулюванням температури)

Транспондерна система

Транспондерна система відкривання дверей та пуску двигуна Замість звичайного ключа у транспондерній системі відкривання дверей та пуску двигуна використовується радіопередавач, що дозволяє вам відкривати двері, потягнувши за ручку, та замикати їх, натиснувши на кнопку. Для того, щоб запустити або зупинити двигун, достатньо натиснути кнопку «Пуск—Стоп» на панелі приладів. Вам лише потрібно мати ключ із собою в кишені чи сумочці.

Розетка

Розетка на 12 В попереду

Сидіння третього ряду

Електропривод складання та розкладання сидінь третього ряду

Toyota Touch & Go 2

Інформаційно-розважальна та навігаційна система Toyota Touch & Go 2 з сенсорним екраном з діагоналлю 17,8 см (7 дюймів)


Екстренне гальмування

Сигнал екстреного гальмування У разі аварійного гальмування стоп-сигнали миготять, попереджуючи про небезпеку водіїв транспортних засобів, що їдуть позаду.

Система допомоги (DAC)

Система допомоги при спусканні з гори (DAC)

Система курсової стійкості автомобіля (VSC)

Система курсової стійкості автомобіля (VSC) Система курсової стійкості автомобіля (VSC) активно задіюється у разі виявлення ризику втрати водієм контролю над автомобілем через сходження в занос або ковзання при входженні в поворот на слизькій дорозі. Вона автоматично передає гальмівне зусилля на відповідне колесо і регулює передачу обертального моменту від двигуна до урухомлюваних коліс.

Протибуксувальна система (TRC)

Протибуксувальна система (TRC) Протибуксувальна система (TRC) задіюється в ситуаціях, коли колеса починають буксувати і втрачають зчеплення з дорожнім полотном — таке трапляється, наприклад, у випадку занадто різкого натискання на педаль акселератора. Принцип її дії полягає у тому, щоб коригувати силу тяги і гальмування, переданих на кожне колесо, щоб зберегти зчеплення з дорогою.

Система контролю «сліпих» зон (BSM)

Система контролю «сліпих» зон (BSM)

7 подушок безпеки

7 подушок безпеки Ця модель вкомплектована сімома подушками безпеки. Серед них подушка безпеки для захисту колін водія, подушки безпеки для водія та переднього пасажира, бічні подушки безпеки на передніх сидіннях та бічні щитові подушки безпеки, що розкриваються на всю довжину салону.


Двигун 2,7 л VVT-i

2,7 л VVT-i (163 к. с.)

Двигун 3,0 л D-4D

3,0 л D-4D (173 к. с.)

Двигун 4,0 л Dual VVT-i

4,0 л Dual VVT-i (282 к. с.)

Адаптивна підвіска

Адаптивна підвіска з регулюванням жорсткості (AVS)

(Crawl Control

Система допомоги під час руху бездоріжжям (Crawl Control) Система Crawl Control підтримуює постійну малу швидкість під час подолання перешкод на бездоріжжі. Водієві не треба натискати на педалі акселератора та гальма, і він може зосередитися на кермуванні.

Система руху бездоріжжям

Система руху бездоріжжям з вибором місцевості (Multi-Terrain Select) Під час їзди по пересіченій місцевості ви зможете задіяти один з п’яти спеціальних режимів їзди на вибір: «Скелястий грунт», «Каміння і бруд», «Обледеніла місцевість», «Пухка порода», «Бруд і пісок». Щойно режим обрано, змінюються параметри роботи дроселя, гальмівної системи та системи керування зчепленням, щоб забезпечити максимальне зчеплення з дорогою та стійкість автомобіля.

Система (KDSS)

Система динамічної стабілізації підвіски (KDSS)

Система (TSC)

Система курсової стійкості автомобіля з причепом (TSC)

Постійний повний привод

Постійний повний привод Постійне урухомлення всіх коліс забезпечує чудове зчеплення та стійкість автомобіля під час розгону та входження в повороти.